Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2016

Έναρξη εργαστηρίου αφήγησης παραμυθιού για παιδιά δημοτικού

«Υπάρχει τίποτα αληθινότερο από την αλήθεια; Ναι, το παραμύθι. Αυτό δίνει νόημα αθάνατο στην εφήμερη αλήθεια».
(Νίκος Καζαντζάκης)

«Όταν ήμουν μικρή πάντα μου άρεσε πριν κοιμηθώ να μου λέει η μαμά μου παραμύθια, έτσι λοιπόν, γύρω στις εννιά το βράδυ που με έβαζε να κοιμηθώ, της έλεγα, πες μου ένα παραμύθι για τα παλιά τα χρόνια...και αυτή άρχιζε και μου 'λεγε, μου 'λεγε ώσπου αυτό έγινε καθημερινή συνήθεια, όχι μόνο πριν τον ύπνο άλλα και στις καθημερινές μας βόλτες, τότε που βγαίναμε και περιπλανιόμαστε σε όλη την πόλη....μου 'λεγε λοιπόν παραμύθια, ιστορίες, φτιάχναμε ιστορίες μαζί, παίζαμε... Έτσι λοιπόν μεγάλωσα και μου έμεινε...μου 'μεινε ως κάτι πολύ όμορφο, γιομάτο συναισθήματα.
Το πήρα λοιπόν απόφαση από τότε, από πολύ μικρή, και το κρατάω μέσα μου  βαθιά...θέλω να μεταδώσω αυτό το γλυκό συναίσθημα και μου δίνεται η ευκαιρία από την ΑΡΣΙΣ Κοζάνης, να μαζευόμαστε  παρέα με τα  παιδιά και να λέμε διάφορα παραμύθια-ιστορίες, να φτιάχνουμε τα δικά μας παραμύθι-ιστορίες...

Ωωω! και πως θα μπορούσε να λείπει απ' αυτή την χαρά το παιχνίδι, ναι, θα παίζουμε πολύ, παιχνίδια μουσικοκινητικής αγωγής που όλο αυτό θα κάνει τις ψυχούλες μας χαρούμενες μαζί και ένα πράμα, θα μας δίνει την ομορφιά που μονάχα μέσα μας και από εμάς κυλάει κάτι που θα μας βοηθήσει να κουβαλήσουμε όμορφα και στην ενήλικη ζωή μας....καλή ώρα σαν και εμέ ...
Όλο αυτό παρά μόνο γλύκα δεν μπορεί να αποδώσει μέσα από τον αυθορμητισμό των ψυχών μας και ποτέ από το τυποποιημένο φτιαχτό που όλοι μας, δυστυχώς καταλαβαίνουμε...
Το τυποποιημένο δεν ανοίγει τις ψυχές και οι ψυχές των μικρών παιδιών, έχουν να πουν πολλά!
Κάθε δεύτερη Τρίτη, λοιπόν, ξεκινώντας από την Τρίτη 02/02/2016, στις 6.30 μ.μ. το απόγεμα στο χώρο της ΑΡΣΙΣ Κοζάνης παρέα με μένα, τη Δέσποινα Μακεδόνα θα ταξιδεύουμε στο όνειρο, στο παραμύθι, στις ιστορίες και θα παίζουμε, ω! ναι θα παίζουμε σαν μικρά παιδιά, με τα μικρά παιδιά που επρόκειτο να παραμείνουν και στην ενήλικη ζωή τους».

Η δράση απευθύνεται σε παιδιά δημοτικού και εννοείται πως είναι δωρεάν. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με την ΑΡΣΙΣ Κοζάνης: οδός Αγίου Χριστοφόρου 6, στο τηλέφωνο επικοινωνίας 2461049799, στο e-mail: infokoz@arsis.gr, ή μέσω της σελίδας www.facebook.com/Arsis.Kozanis.


Σας περιμένουμε!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου